Međunarodna mreža pomoći

Natalija:

U IAN Telecentru našla sam onaj delić mozaika koji je nedostajao kako bi se moja poslovna priča mogla u potpunosti zaokružiti

Živim u Beogradu, po struci sam diplomirani geograf, a nedavno sam postala i prvi sertifikovani instruktor specifičnih zdravstvenih vežbi Svetske zdravstvene organizacije- “Aviva vežbe” u Srbiji. Moj dvogodišnji rad je usmeren na prevenciju i saniranje poremećaja rada hormonalnog sistema organizma na sasvim prirodan način: pomoću fizičkih vežbi. Pre mesec dana postala sam saradnik renomirane beogradske klinike koja je prva sagledala fantastične mogućnosti delatnosti kojima se bavim. Put do ovog ostvarenja međutim nije bio nimalo lak.

zena 2

Prethodnih skoro godinu dana mog života obeležio je mučan period bez posla. Uprkos visokom obrazovanju, kreativnosti, inventivnosti i naporu ( u ovom periodu sam napisala tri priručnika na temu zdravstvenih vežbi) do toliko očekivane realizacije poslovnih zamisli nije dolazilo. Moje samopouzdanje je počelo ozbiljno da se kruni.

U IAN Telecentar sam stigla u proleće 2011. sasvim neočekivano (uputio me Republički zavoda za zapošljavanje), ali za mene u pravom trenutku. Kursevi u Telecentru obeležili su i veselim nitima protkali moje proleće. Nepuna tri meseca koliko sam provela u izučavanju raznih sadržaja i veština koje su dostupni u ovom Telecentru postali su onaj mali delić mozaika koji je nedostajao kako bi se moja poslovna priča mogla u potpunosti zaokružiti. Nov pristup valorizaciji poslovnih zamisli koji su dali kurs obuke za poslovnog sekretara i kurs za aktivno traženje posla potkrepljeni novim saznanjima na kursevima za osposobljavanje za rad na računaru bili su pored drugih povoljnih okolnosti pokretač pozitivnih događaja u mom životu. Uz sugestije predavača ubrzo nakon početka kursa uputila sam cirkularno pismo o svojoj delatnosti na prave adrese i veoma brzo su stigle povratne informacije. Ian telecentar mi je u tom periodu predstavljao svojevrsnu bazu odakle sam rešavala neke konkretne životne situacije, gde sam se družila i punila energijom.

Savremeni računari i najsavremenije aplikacije sa stručnim i inventivnim predavačima budili su znatiželju kod nas, polaznika iz dana u dan, bez obzira da li su to bili apsolutni početnici koji su prvi put seli za računar ili su imali neko predznanje i iskustvo, što je bio moj slučaj. Bilo nas je svih starosnih doba, raznih zanimanja i životnog iskustva što se pokazalo veoma korisnim, jer je svojim životnim i radnim iskustvom svako bio u prilici da kaže svoje viđenje, i da da doprinos zajedničkom napredovanju i savlađivanju programskih sadržaja. Posebno mi je bilo drago videti kako se otpor mnogih, pa i sopstveni prema računaru svakog dana umanjuje, i na kraju svakog završenog modula ( Windows, Word, Excel, Internet, Access, Power point) bude zamenjen zainteresovanošću i željom za novim otkrićima. Radovala sam se i iščekivala svaki novi čas, jer smo se družili u prijatnoj atmosferi, sticali nova, i nadograđivali postojeće znanje i iskustvo. Stručni i predusretljivi predavači i svi zaposleni u IAN Telecentru izlazili su nam u susret i svesrdno pomagali u savlađivanju eventualnih teškoća, pružali konkretnu pomoć i istinsku podršku. Usput sam otkrivala nove sadržaje Telecentra, upoznala se sa novim kursevima kojih zaista ima sasvim dovoljno kako bi svako mogao ovladati onim veštinama koji mu nedostaju.

Završni ispiti su takođe predstavljali poseban doživljaj na koje smo se pripremali zajednički, što je umesto neugodnosti, ispite pretvarao u izazov. Testovi jesu bili zahtevni, ali je to dodatno motivisalo da dam svoj maksimum, da oslobodim sopstvene kreativne snage, što mene uvek ispunjava. Međunarodni ECDL sertifikati koje smo dobili nakon položenih ispita, ali i oni standardni, daju posebnu težinu i otvaraju zaista drugačije mogućnosti: za mene, kao da sam prošla stručno usavršavanja iz oblasti poznavanja rada na računaru u bilo kojoj državi Evrope, jer kada odgovorite zahtevima međunarodnih standarda zaista se osećate važnim delom sveta. Ovi sertifikati jesu prvenstveno pokriće za sopstveno znanje i veštine na visokom nivou, ali se u praksi pokazalo da ih i drugi jako vrednuju, i da su u mom slučaju predstavljali onaj mali jezičak na vagi koji je tok profesionalnih događaja pokrenuo u moju korist.

Mnogi znaju da za sreću i zadovoljstvo svetom, a najpre sa samim sobom ne treba mnogo. Ali ipak, treba: nešto truda, dobra volja i podrška u pravom trenutku koji će inspirisati, a volja i rad ostvariti cilj. Malo šta se može meriti sa zadovoljstvom koji osećate kada ste čoveku pomogli da ostvari svoj san!

IAN Telecentru

sa zahvalnošću,

Natalija T.

IAN Telecentar
Đure Daničića 5
11 000 Beograd

tel. 011/3229 732
e-mail: edu@ian.org.rs

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
css.php
loading